گروه صنعتی کارامکس

دسته ها

فهرست مطالب

توسعه حوزه فروش محصولات کارامکس در سطح هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای

توزیع محصولات روشنایی کارامکس درفروشگاه های زنجیره ای

توسعه فروش

توسعه فروش یک برنامه منظم برای کسب و کار است که موجب می شود فعالیت های حوزه فروش که اکنون در حال انجام است، ارتقا پیدا کند و شرکت را به سودآوری برساند. برنامه ریزی برای توسعه فرآیند فروش معمولاً از طریق کادر فروش یا به کارگیری یک نماینده فروش انجام می شود. توسعه دهندگان فروش محصولات و خدمات یک شرکت، برنامه ‌ریزی‌ های دقیقی را برای این کار در نظر می‌گیرند.

معمولاً برنامه توسعه برای فروش بیشتر در یک دوره زمانی معین انجام می شود و تمام فعالیت ها در همین حوزه متمرکز می گردد. عملکرد یک تیم فروش برای توسعه اهداف به طور مستقیم با توانایی های آنها در ارتباط است و همین عامل می‌تواند سختی یا دشواری رسیدن به اهداف را مشخص کند. از آنجایی که عملکرد موفقیت آمیز تیم فروش به کارآیی و توانایی های آن ها در برقراری ارتباط با مشتری بستگی دارد، تمام این هماهنگی ها باید بر اساس تصمیم گیری مدیر تیم فروش انجام شود.

هلدینگ کارامکس تصمیم به توسعه فروش محصولات روشنایی خود نموده است.

توزیع محصولات روشنایی در فروشگاه ها

توسعه فروش هلدینگ کارامکس

هلدینگ کارامکس  با محوریت لامپ و لوازم روشنایی با برندهای کارسان و کارامکس در فروشگاه های زنجیره ای کشور ورود کرد.

شرکت توسعه پخش طلایی کارسان پخش اول با تمرکز بر توزیع محصولات روشنایی کارامکس و کارسان به سراسر کشور بویژه فروشگا ه های زنجیره ای فعالیت خود را آغاز نمود.

به گفته آقای رضا گشانی معاونت بازرگانی شرکت، این مجموعه توانسته در سطح استان برای تعداد کثیری به صورت مستقیم و غیرمستقیم امکان اشتغال فراهم نموده و تاکید اصلی آن معرفی، توسعه و فروش می باشد. 
این شرکت نامی برآمده از تجربیات مدیریتی، اقتصادی، کارآفرینی در سازمان ها، شرکت ها و کارخانجات موفق و یکی از بزرگترین شرکت های پخش در سطح استان می باشد که هدف آن توزیع و پخش سراسری محصولات روشنایی به کل مناطق جغرافیایی است. خرید کالا با قیمت مناسب تر و بهره مندی از خدمات گارانتی و وارانتی برای کالایی خاص یکی از مزایای این شرکت برای مصرف کنندگان است.

صنعت پخش در دهه های اخیر نقش کلیدی در توسعه صنایع تولیدی کشور ایفا کرده و دارای جایگاه بسیار مهمی برای تولید کنندگان و فعالان اقتصادی است. این اهمیت به اندازه ای است که در حال حاضر بسیاری از شرکت های تولیدی، خودشان شرکتی را برای پخش و توزیع محصولات ایجاد کرده اند؛ از این نظر بر آن شدیم تا خود این خدمات ارزنده را ارائه نماییم. 

پست های مرتبط
مزیت لامپ های LED

مزیت لامپ های LED

این روزها به دلیل صرفه جویی در مصرف برق و هم چنین پرداخت هزینه های بالای آن ، از لامپ های ۱۰۰ و ۲۰۰ وات

هر لامپی نخرید!

هر لامپی نخرید!

لامپ‌های مختلف دارای طول عمر، مصرف سالانه و انتشار دی‌اکسید کربن متفاوتی هستند. بر اساس بررسیهای انجام شده، لامپ‌های LED بالاترین طول‌ عمر و کمترین